2017-09-07

GOGOETAK

 Nola ikusten duzu zeure burua 5.mailan?
- Iazko kurtsoarekin alderatuta zein izango da desberdintasuna?
- Aldaketaren alde onak eta txarrak
- Lagunekin nola moldatuko zara? eta irakasleekin?
- 5.maila zoragarria izateko nolakoa izan beharko litzateke?

Pentsa ezazu eta kontaiguzu iruzkinetan.

16 iruzkin:

  1. 5.oso ondo nago lan berriekin,liburuak dena gustatzen zait

    rayan zaaboul5.b

    ErantzunEzabatu
  2. Oso pozik nago chromebookak eukiteagatik.


    Aratz 5.b

    ErantzunEzabatu
  3. Nik ondo pasatuko dut klasea mertxe irakasle ona delako,eta bostgarrean maila zaila da baino gustatzen zait.unax 5.B

    ErantzunEzabatu
  4. 5.maila oso ondo hasi naiz. Aldaketa asko egon dira:
    Chroomebookak, irakasleak...
    Nire ikaskideak oso jatorrak dira eta oso ondo moldatzen naiz beraiekin.

    ErantzunEzabatu
  5. Ni 5.mailan oso ondo pasatzen ari naiz.
    Asko gustatzen zait kronbuka erabiltzea.
    Lagunekin oso ondo pasatzen ari naiz eta oso gustura nago.
    Afrika

    ErantzunEzabatu
  6. Niri bostgarren maila asko gustatzen zait. Gehien gustazen zaidana ordenagailuarekin ibiltzea da. Markel.B

    ErantzunEzabatu
  7. Niretzat ondo hazi naiz urtea.Lagunekin eta andereinoekin guztora
    nabil oraingos.Aldaketa bategon da,chronbook berriak ditugu.

    Haran 5.B

    ErantzunEzabatu
  8. 5.mailan oso ondo hazi nahiz eta oso pozik nago lagunak ikusteagatik.Ordenagailuak ekarri dizkigute eta oso politak dira.5.maila oso zaila ematen du.
    ENEKO 5.B

    ErantzunEzabatu
  9. Ni 5.mailan ondo ikusten nais,desberdintasuna handia izango da orain ordenagailuak erabiliko dugu eta gustatuko litzaidake gaus dibertigarriak egitea.

    Nezar5.B

    ErantzunEzabatu
  10. Oso ondo ikuzten naiz 5.mailan aldaketa onak egon dira onenak chronbook ak ,lagunekin oso ondo moldatzen naiz irakazlearekin ere ,ez dut ezer aldatu nahi


    Enara5.B

    ErantzunEzabatu
  11. Ni 5.mailan oso guztora nago,lagunekineta eta irakasleekin oso ondo moldatzen nahiz,gainera ordenagailu berriarekin oso ondo nago.
    Kattalin Mauleon

    ErantzunEzabatu
  12. 5.maila ondo hasi naiz. Aldaketak egon dira irakasleak, chromebookak... Lagunekin ondo moldatzen naiz eta iraleak jatorrak dira.
    JULENE PECIÑA

    ErantzunEzabatu
  13. 5.B mailako irakasleak oso jatorrak dira.Urte honetan ondo pasatzea eta asko ikastea espero dut ,chromebookarekin espero dut ondo moldatzea.
    Unai 5.B



    ErantzunEzabatu
  14. 5.mailan primeran azi naiz andereño berria dut oso jatorra da lagunak berdinak ditut ondo berayekin kronbuka oso ondo es nuen esperatzen orrela izatea
    Alain 5.B

    ErantzunEzabatu
  15. Ni 5.mailan oso ondo pasatzen ari naiz.
    Kronbuka asko gustatzen zait.
    Lagunekin oso ondo pasatzen ari naiz.
    Afrika 5.B

    ErantzunEzabatu
  16. Ni 5.Ben oso pozik nago. Lagunekin jolasten ondo pasatzen dut. Eta andereñoarekin ondo eramaten naiz.
    AINARA ETXANIZ

    ErantzunEzabatu