2018-01-08

"... ETA HORRELA BIZITZEN GARA ..."

Gai berriarekin hasteko hurrengo bideoa ikusiko dugu:




Zer behar dugu osasuntsu bizitzeko?
Idatzi iruzkinetan orain arte egin ez duzun eta hemendik aurrera "ON egoteko" egiteko intentzioa duzun proposamen bat.

45 iruzkin:

  1. Nire prposamena da egunero kirol pixka bat egitea.Adibidez:korrika egitea

    Joan

    ErantzunEzabatu
  2. Nire iruzkina egunero ur geiago edatea da.

    FRIDA

    ErantzunEzabatu
  3. Nire proposamena,kirol geiago egitea da.

    ErantzunEzabatu
  4. Nire proposamen kirol geiago egitea Adibidez: saskibaloia da

    ErantzunEzabatu
  5. NIRE PROPOSAMENA BARAZKI GEHIAGO JATEA DA.
    LINA

    ErantzunEzabatu
  6. Nire proposamen kirol geiago egitea Adibidez: saskibaloia da

    ErantzunEzabatu
  7. Nire proposamena hortzak aldi gehiagotan garbitzea da. NAHIA

    ErantzunEzabatu
  8. Unax,nire proposamena fruta gehiago jatea da

    ErantzunEzabatu
  9. nire propozamena bi litro ur gehiago edatea da

    ErantzunEzabatu
  10. Nire proposamena da kalabaza purea jatea

    ErantzunEzabatu
  11. Nire urte onetako iruskina ur gehiago edatea da.

    Uxue.

    Baraski geiago jan protestarik egin gabe:ALBA.

    ErantzunEzabatu
  12. Nire proposamena esne gehiago edatea da.

    ErantzunEzabatu
  13. Nire iruzkina egunero ur geiago edatea da.

    FRIDA

    ErantzunEzabatu
  14. Nire proposamena da ura gehiago edatea. Naroa

    ErantzunEzabatu
  15. Unax,nire proposamena fruta gehiago jatea da.

    ErantzunEzabatu
  16. Nire urte onetako iruskina ur gehiago edatea da.

    Uxue.

    Baraski gehiago jan protestarik egin gabe:ALBA.

    ErantzunEzabatu
  17. nire proposamena bi litro

    ErantzunEzabatu
  18. Nire urte onetako iruskina ur gehiago edatea da.

    Uxue.

    Baraski gehiago jan protestarik egin gabe:ALBA.

    ErantzunEzabatu
  19. Unax,nire proposamena fruta gehiago jatea da.

    ErantzunEzabatu
  20. nire propozamena bi litro ur gehiago da.

    nerea

    ErantzunEzabatu
  21. Unax,nire proposamena fruta gehiago jatea da.

    ErantzunEzabatu
  22. Nire proposamena fruta gehiago jatea da.
    Leire

    ErantzunEzabatu
  23. Nire proposamena kirol gehiago egitea da.
    Ender.

    ErantzunEzabatu
  24. Nire proposamena, eguzkian krema eman.
    Ibai P.

    ErantzunEzabatu
  25. Nire proposamena ur gehiago edatea da.

    ErantzunEzabatu
  26. NI PROPOSATZEN NAIZ UR GEIHAGO EDATEA EGUNERO

    ErantzunEzabatu
  27. Asko gustatu zait bideoa erakusten duelako zer egin behar duzun bizitzan. Hurrengo urtean fruta gehiago eta kirol gehiago egingo dut.
    ENEKO 5B

    ErantzunEzabatu
  28. Oso ondo iruditu zait gorputza laguntzen du.
    Litzarreriak ez jaten.
    Gorputza zaindu.

    ErantzunEzabatu
  29. nire iritzia da arraina eta aragi geiago jan
    gosoki gutxiago jan bear ditut
    nire asmoak da dena ezan duena egin
    Miren

    ErantzunEzabatu
  30. Uste dut bideoan ezaten zuena egia zela . Nik igeri geiago egitea aldatuko nuke . Urte berri onetako asmoa da libre ditudan momentuak aprobetzatukirola egiteko


    Enara

    ErantzunEzabatu
  31. Bideoa asko gustatu zait, geien bat bidaltze duen mesua da.
    Ez naiz orrenbeste denbora tabletarekin egongo.
    2018-an barazki geiago jango ditut eta geiagoirtengo naiz.
    Beñat

    ErantzunEzabatu
  32. Oso interesgarria iruditu zait.
    Uste dut guztia betetzen dudala baina horrela ez bada beteko dut.
    Aurtengo ondo eta osasuntsu egotea da.
    JULENE 5.B

    ErantzunEzabatu
  33. Nire iritzia da bideoa arrasoia daukala,telebista gutxiago ikuzten,telebista gutxiago ikusi dudalako.

    Alain.

    ErantzunEzabatu
  34. Niri asko gustautu zait,2018an fruta gheriago jan bahar dut, eskuak garbitu behar dut,ezin dut kaskuak eta ordenagailua jan beharrean .Unax.B

    ErantzunEzabatu
  35. nire proposamena ura gehiago edatea da

    ErantzunEzabatu
  36. Arrasoia duela bidioak. Pantaia gutxiago ikusi behar dudala.


    Haran

    ErantzunEzabatu
  37. Bideoa ezaten duena egiten badugu oso zoriontsu eta on egongo garela. Nik aldatu behar dudana geiago jatea da. Urte berrirako egingo dudana telebista geiegi ez ikusi.

    ErantzunEzabatu
  38. Nire uztez egia da,beti gaudela off. Aldatuko nuke grasak eta carboidratoak.
    teñitu eta urtea pasatu

    ErantzunEzabatu












  39. Nire ustes oso bearrezkoa da kirola egitea eta mugitzea eta ez egon beti mobilarekin ,telebista ikusaten...Nik obetuko nuke nitik,gauza batzuk,nola fruta gehiago jan.Nik 2018an fruta eta barazki gehiago jan.

    ErantzunEzabatu
  40. Bi fruta gehiago jan behar ditut.
    Gorputza zaintzea beharrezkoa da.
    AFRIKA 5.B

    ErantzunEzabatu
  41. Bideoa gustatu zait zergaitik osasuntzu egoteko zer egin behar duzu.
    Nik ur gehiago edan behar dut.
    Nire asmoak hauek dira:
    -Fruta gehiago jan
    -Ur gehiago edan

    ErantzunEzabatu
  42. Nire iritzia da fruta gehiago jan bear dut obeto egoteko.

    ErantzunEzabatu
  43. Niri bidioan agertzen dena gustatu zait, zergaitik esaten du zer den ona zure gorputzarako eta nola zaindu behar duzun ondo egoteko.
    Nire urte berrirako asmoak dira, telebista gutziago ikustea.
    AINARA

    ErantzunEzabatu
  44. Nire iritzia da fruta gehiago jatea obeto egoteko.

    Unai

    ErantzunEzabatu