2018-09-03

ONGI ETORRI 6. MAILARA


 Aupa 6. mailako neska-mutilok!

Opor luzea pasa ondoren, hemen gara berriro.

Lanerako prest?


Animoz beterik etorri!  Ostiralean elkar ikusiko dugu.


Ander eta Karmele

6 iruzkin:

  1. Hori, hori... animoz beterik hasi!
    Nik gustura jarraituko dut ikusten blog interesgarri honetan argitaratzen dituzuen proiektu eta jarduera guztiak.
    Besarkada handi bat 6. mailako ikasle eta irakasle guztientzat

    Mertxe (zuen irakasle ohia)

    ErantzunEzabatu
  2. Landetan nire ama eta nire amonarekin kanpinean galdu ginen eta ez genuen gure txabola aurkitzen.Eta gainera euria egiten hasi zen.Azkenean gure txabolara ailegatu ginen eta euria gelditu zen baina gu blai eginda geuden.

    FRIDA

    ErantzunEzabatu
  3. Egun batean nire familiarekin barraketara joan nintzen eta flic-flacen montatu nahi nuen.
    Nire amak ez zuen nahi, baina aita kombentzitu nuen, eta azkenean nirekin montatu zen.Montatu ginen,hasieran suabe zen baina gero...
    oso askar, ni ohiukatzen negoen, gero bukatu zen eta negar egin nuen oso fuerte zen, ez zitzaidan gustatu.

    Nadia.

    ErantzunEzabatu
  4. Oceanografic-en egon nintzen, izurde espektakuloa ikusten, baina lehenago boluntario bat atera behar zen. Boluntario horrek dantza bat egin behar zuen eta shuis - shuis dantzatu zuen.
    NEREA.

    ErantzunEzabatu
  5. Egun batean Cadizen nire aitak esan zidan zeudela pistina naturalak baina 3 hondartza nudista pasatu genuen, heldu ginenean pistina naturala urez estalita zegoen ezin ginen bainatu, berriro bueltatu behar ginen eta bidea oso txarto zegoen!!! Aratz 6.B

    ErantzunEzabatu
  6. Egun batean joan nintzen eta gidatu nuen kotxea eta gero jolastu nuen patinetearekin 6B Morad

    ErantzunEzabatu