2018-09-07

OPORRETAKO OROIMENAK

Ziur oporretan leku zoragarriak  ezagutu dituzula eta momentu aipagarriak bizi dituzula. Gogora ekarri eta partekatu horietako bat iruzkinetan. 

30 iruzkin:

  1. Egun batean, eskontza batean egon nintzen. Emaztegaia elizara ailegatu behar zen. Nire amak emaztegaiaren soinekoaren buztana hartzea esan zidan, eta elizara ailegatu baino lehen nire lehengusinaren amonaren aulkiarekin hankan zauri bat egin nuen. Eta zauria nuenez nire amak eraman zuen soinekoaren buztana. NAHIA

    ErantzunEzabatu
  2. Nire momentu aipagarriena izan da , nire gurasoek sorpresa bat eman didatenean.Porta Aventurara joango ginela esan zidaten , ni oso pozik ipini nintzen . Esan zidaten ere Porta Aventura ur parkera joango ginela , nire lehen aldia ur parke batean izan zen . Nik disfrutatu nuen asko.
    Joan Victor

    ErantzunEzabatu
  3. Nire herrian nengoen eta emakume forma zuen mendi bat igo nuen oso altua zen eta asko kostatu zitzaigun eta ere galduta ibili ginen.

    Uxue 6.A

    ErantzunEzabatu
  4. Igerileku natural batera joan nintzen nire familiarekin eta ura oso hotza zegoen . Sierran de Gatan zegoen igerilekua .


    Alba 6.A

    ErantzunEzabatu
  5. Aqua swoura parke akuatikoan egon nintzen nire lengusinarekin eta 32m-ko txirrista batean igo nintzen .

    Bianca

    ErantzunEzabatu
  6. Urtero, udan eta neguan, familiarekin landetxe batera joaten gara. Urte honetakoa Nafarroan izan zen. Gatza lantzen dute toki batera joan ginen. Paseo handia eman eta gero urez betetako leku handi bat zegoen. Nik zauri handi bat nuen, denok sartu ginen uretan eta hurrengo egunean zauria itxita zegoen!!!!

    ErantzunEzabatu
  7. Portugalen, zoo marino batean egon nintzen. Itsas-lehoia eta manta-arraina ukitu nituen ,oso leunak eta suabeak ziren. Sevillako herri osoa ikusi nuen.Giralda osoa gora eta bera joan nintzen eta gero Macarenara joan nintzen. Beste eliza batera joan ginen. Madrilen Santiago Bernabeon sartu nintzen eta zosketa bat zegoen eta irabazi nuen.Hurrengo egunean Warnerera joan nintzen atrakzio guztietan egon nintzen. Hurrengo egunean Warner beachean egon nintzen eta oso polita zen.

    Kimetz

    ErantzunEzabatu
  8. Suzko zezenetan egon nintzen, lehenengo buelta zen, pertsona batek zankadilla ipini zuen eta erori nintzen, nire ama eta ni urgentzietara joan nintzen eta gaueko 12:00 eta 02:00 etan gutxi gorabera pasatu zen gaua eta joan ginen pediatrarengana eta esan zuen ezin nuela joan herrira.

    Ibai.G

    ErantzunEzabatu
  9. Nire herrian gaztelu bat dago, apurtuta zegoen eta joan nintzen ikustera eta daude lauki batzuk harriak botatzeko herrira eta zen lehen eguna.

    Oier

    ErantzunEzabatu
  10. Igerilekuetan praktikatu nuen eta ia orain ondo botatzen naiz buruz. Dinopolisen zegoen atrazio luze - luzeak eta horietako batek oso ondo azaltzen zituen garaiak eta interesgarria iruditu zitzaidan ikasteko. Suzko zezen bati pegatina bat jarri nion.

    ErantzunEzabatu
  11. Bilbon egon nintzen nire aita,ama, nire anai txikia eta nire amaren lagun batekin. Bilbon armiarma handia ikusi genuen. Txakur bat lorez eginda ikusi genuenen eta paseo bat eman genuen.
    Mikel

    ErantzunEzabatu
  12. Oporretan nengoenean, (Alcoceberren), nire urbanizazioan urte guztietan padeleko torneoa ospatzen da. Nire lehenengo urtea zen eta zozketan ume ezezagun batekin tokatu zitzaidan. Manu deitzen zen. Lehiaketa hasi zen eta lehenengo partidoan 4-0 - 4-0 irabazi genuen. Bigarren partidoan nire anaiaren kontra eta beste pertsona baten kontra jokatu nuen.Lehenengoan bezala 4-0 - 4-0 gelditu ginen. Azkenean finala ailegatu zen eta partidoa oso eztabaidatuta egon zen baina, irabazi genuen 4-2 - 4-2! Torneoa irabazi genuen eta gure saria padeleko kalitateko 3 pilota izan ziren.

    Daniel 5.A

    ErantzunEzabatu
  13. Loro parkean egon nintzen, horko espektakuloa hasi aurretik pantaila handi batean atera zuten mutil bat. Txaketa bat jazten ez zekienez hiru aldiz atera zuten txaketa jaztera. Ez zekienez laugarren aldiz atera zuten pantailara txaketa jantzita.
    LEIRE

    ErantzunEzabatu
  14. Nik negoen oporretan Quintanar de la sierran eta joan guiñen igerilekura eta sombrilla batean erle etxea segoen eta nire ama, anaia eta ni geuden zapatarekin ematen, eta jende guztia zeuden barrezka jajajajajajajaja
    CARLA 6.B

    ErantzunEzabatu
  15. Ni egon nintzen nire herrian,Moralejan, joan nintze nire aitarekin,anaiarekin eta bi lagunekin ibai batera,sartu nintzen uretara eta betaurrekoekin ikusi nuen uretako sugea.Nire lagunak eta ni joan ginen sugearen bila eta nire laguna hartu zuen.
    Unax.R

    ErantzunEzabatu
  16. Egun batean nire arrebarekin komik kafe batera Caracola izenekoa.
    Or STAR WARS eko komik batsuk ikusi nituen eta egiesko eskalko Clon
    stroun troouper bateki argaski bat atera nuen.
    Gero Cocacola cherrie eta fanta tutifruti bat edan nituen.

    Nezar 6.B

    ErantzunEzabatu
  17. Ni Cordoban egon nintzen. Egun batean mendira igo eta gora irinstean alkazarrera sartu nintzen bisitatzera eta dorre handi batzuk zeuden, lorategiak oso politak ziren eta dorretik Cordoba guztia ikusten zen.
    Ainara

    ErantzunEzabatu
  18. Aurten Portugalera eta salamankara joan naiz.
    Portugalen egunero ondartzara joaten nintzen. Egun batean surf taula bat alokatu genuen, behin uretan sartuta olatu asko artu nituen baina segoen korronteariekin ia ezin nintzen mugitu eta bainu lekuan sart nintzen.

    Slamancan egonda elisa baten atean hirudi batzu arkitu genituen: Buruesurra, igela, tximinoa, astronatu eta herensuge bat izoski batekin.

    Beñat

    ErantzunEzabatu
  19. Egun batean San Vicente de la Barqueran geundenean. Surf egitera joan ginen nire lagunak eta ni. Orduan klase erdian ikusi nuen olatu bat metro batekoa zela gutxienez. Ikusi nuenean esan nuen olatu hau hartu behar dut eta orduan hartu nuenean tabla gainean dantza egin nuen.
    ENEKO 5B

    ErantzunEzabatu
  20. Oporretan nengoenean, nire herrian Lezan,nengoen jolasten lagun batekin pistinan eta bera nire atzetik ni ere korrika hasi nintzen eta bere eskua nire ahoan sartu zuen,eta nire hortza erori zen,nire lehengusinak ur barruan hortza aurkitu zuen.
    MIREN 6.B

    ErantzunEzabatu
  21. Egun batean Cadizeko cala batean Felipe Reyes ikusi nuen. Bere
    familiarekin, bere anaiarekin,eta bere arrebarekin zegoen. Denak,zegoen carpa txuri batean oso altua zen eta orduan arritu nintzen,nire amari esan nion ea argazki bat atera ahal nuen,eta esan zuen baietz. Orduan gerturatu ginen eta galdetu genion ea argazki bat atera ahal nuen, berarekin esan zuen baietz eta orduan oso pozik joan nintzen kampinera. ALAIN.

    ErantzunEzabatu
  22. Egun batean Tarifan geuden. Hondartzan geuden eta 2000 kite surfin ikusi nuen eta enrredatzen ziren.

    ErantzunEzabatu
  23. Ni oporretan Portugalen ogon nintzen eta surf egin nuen, asko gustatu zitzaidan.Hurrengo egunean, Oportora joan nintzen, jende asko zegoen, ia ezin zen ibili. Opor hauetan oso ondo pasatu dut lagunekin eta familiarekin.

    Afrika 6.B

    ErantzunEzabatu
  24. Nik oporretan Galiciara joan nintzen, lehen egunean ondartsara joan nintzen. Bigarren, hirugarren laugarren...egunean,herri desberdin batzuetara joan nintzen baina ez naiz gogoratzen nola deitzen diren.
    Galician egon nintzen azken egunean, Ot ko pertsona baten herrira joan nitzen baina ezta, ez naiz gogoratzen nola deitzen da eta gero Oportora joan nintzen eta oporton Enarari ikusi nion.

    ErantzunEzabatu
  25. Valdespinan egon nintzenean, korrika egiten, erori nintzen, nire aitak medikura eraman ninduen eta medikuan ferula bat jarri zidaten.
    Izan

    ErantzunEzabatu
  26. Egun batean nire etxean negoen,gaua zen.Ni eta nire familia afaltzen geuden. Nire amak eta nire aitak bukatu zuten afaltzen. Bapatean txirriñak jo zuten, nire bizilaguanak ziren,korrika sartu ziren nire etxera eta gero terrazara eta batek esan zuen kaleko harri batzuei begira hori gorputz bat da,Korrikan nire ama administrazioaren pertsonarengana joan zen, baina administrazioko pertsonak ez zuen erantzuten. Orduan beste batengana joan zen bera erantzun zuen eta biok berriro administrazioko pertsonarengana joan ziren berriro eta azkenean erantzun zuen bere terrazara joan zirenean justo polizia satur zen. Polizia haiengana joan eta lepoa ukitu zion baina hilda zegoen orduan gero ambulantzia joan eta pertsona hilda eraman zuten.

    UGAZI

    ErantzunEzabatu
  27. Ni Malagan egon nintzen eta torre del Mar-eko hondartza batean marmokak arrapatu nituen sare batekin eta are azpian lurperatu nituen.

    ErantzunEzabatu
  28. Nire herriko festetan, Kanpezun, karramarro bat bota zuten iturrira eta festak bukatzean oraindik hor zegoen eta jendeak hartzen zuen. Orduan nire lagun batzuk hartu genuen eta bati atximurka egin zion behatzean.
    KATTALIN 6.B

    ErantzunEzabatu
  29. Kaixo nik kontatuko dut gauza bat estremaduran gertatu zaidana.Nik kamping batean negoen eta ondoanzegoen etxe bat gerezi pila bat.Egun batean joan ginen etxe orretara gereziak arrtzera gizona utzi zigulako.Etxe orretan apo bat topatu genuen baina apoa isugarrisko zamar zen.Etxera bueltatu itzuli ginen bi polsa gerezi bete beteak eta or bukatzen da.

    ErantzunEzabatu
  30. Oporretan Portugalera joan nintzen. Bueltan Galiziako ondartza batera joan nintzen. Lasai- lasai bainutzo bat artzen negoenean arrain batek ziztatu zidan. Enara 6.B

    ErantzunEzabatu