2018-06-01

ZEINEK DU AZALERA HANDIAGOA?

Zein laukizuzenak du azalera handiagoa? Horiak edo urdinak? Zergatik?

17 iruzkin:

  1. Berdinak dira.Zergaitia: Laukia adb berdina da dbc, kentzen dizkiozu triangulo txuriak berdinak direla eta geratzen dena berdina izan behar da.
    CARLA 5.B

    ErantzunEzabatu
  2. Azalera berdina dute horiak eta urdinak. Laukizuzen handia bi zati berdinetan banatzen da eta alde bakoitzeko zuria berdina direlako eta bestea beste kolore batek betetzen duelako, orregaitik dira biak berdinak.
    Haran

    ErantzunEzabatu
  3. Nire ustez biek azalera berdina dute. Diagonaletik tolesten baduzu bi laukizuzen berdin geldituko dira. Lau triangelu txuriak berdinak dira bi txiki eta bi handi. Triangelu horiek kentzen badituzu gelditzen dena berdina izango da.

    DANIEL 5.A

    ErantzunEzabatu
  4. Biak azalera berdina dute.
    Laukizuzen txuriaren barruan bakoitzetako 2 zertzen direlako

    BEÑAT

    ErantzunEzabatu
  5. Dira berdinak se lusera da berdina

    Oier

    ErantzunEzabatu
  6. Biek azalera berdina dute DFE triangelua eta DGE triangelua berdinak direlako eta EIB triangelua eta EHB triangelua berdinak direlako orduan laukizuzenak azalera berdina dute.
    ENEKO 5B

    ErantzunEzabatu
  7. Biak azalera berdina dute.
    Lakizuzena erditik moztuta egoterakoan D,G,E eta D,F,E trianguluak berdinak dira eta E,I,B eta E,H,B trianguluak berdinak dira orduan
    F,C,E,H, eta G,A,E,I laukizuzenak berdinak izan behar dira eta beren azalera ere berdina izango da.

    Ugazi 5B

    ErantzunEzabatu
  8. Nire ustez bion azalera berdina da. Lauki handian, diagonal bat dago, eta bi aldeetan azalera berdina da. Gero, diagonala pasatzen den tokitik, bi lauki daude, baina, bitan zatituta. Ondoren, lauki txikiak kentzen baditugu, geratzen den azalera berdina da. NAHIA 5.A

    ErantzunEzabatu
  9. Nire ustez bion azalera berdina da. Lauki handian, diagonal bat dago, eta bi aldeetan azalera berdina da. Gero, diagonala pasatzen den tokitik, bi lauki daude, baina, bitan zatituta. Ondoren, lauki txikiak kentzen baditugu, geratzen den azalera berdina da. NAHIA 5.A

    ErantzunEzabatu
  10. Laukizuzenen azalera berdinak dira
    ZERGATIK:
    Lauki urdina erditik mozten baduzu eta goian ipintzen baduzu lauki horiaren azalera ateratzen da.
    NADIA 5.A

    ErantzunEzabatu
  11. urdina azalera handiagoa du
    neurtu dudalako bakoitzaren albe gustiak eta gehitu dut ateratzendena:oria 14 cm urdina:16 cm

    nezar 5.B

    ErantzunEzabatu
  12. Biak. Bata lodiagoa dela eta finoagoa delako eta beztea lodiera txikiagoa baina luzeagoa da.

    Alain 5.B

    ErantzunEzabatu
  13. Biak berdinak azalera berdina dute. Zergaitik neurtu eta kalkulatu ondoren biak berdinak direla jakin dut. enara 5.b

    ErantzunEzabatu
  14. Barkatu konfunditu naiz,
    urdina da azalera handiagoa duena
    horoa 6,38cm duelakp eta
    urdina 6,45 duelako

    Nadia

    ErantzunEzabatu
  15. Nire uztez da: urdina
    Zergatik: Oinarria eta laukizuzena altuera neurtu ditut eta neurrekin area kalkulatu dut. Eta biek emaitzak zein den handiena ikusten du.
    Ibai G.

    ErantzunEzabatu
  16. Nire ustez berdinak dira.Jakin dut zuzenki diagonal bat dago eta espazio berdina betetzen dute.

    ErantzunEzabatu